كساني را كه غير خدا را ميخوانند دشنام ندهيد.....
(معبود) كساني را كه غير خدا را ميخوانند دشنام ندهيد
مبادا آنها (نيز) از روي ظلم و جهل خدا را دشنام دهند، 
اين چنين براي هر امتي عملشان را زينت داديم سپس بازگشت آنها به سوي
پروردگارشان است و آنها را از آنچه عمل ميكردند آگاه ميسازد (و پاداش و كيفر ميدهد). 
سوره انعام
آسایش دو گیتی، تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت، با دشمنان مدارا
+ نوشته شده در ساعت توسط مندیر
|
چاه این بادیه از نقش قدم بیشترست؛ بی چراغ دل آگاه به این راه مرو