کاروان رفت .....تو در خواب ...
كاروان رفت و تو در خواب و بيابان در پيش
كي روي؟ ره ز كه پرسي؟ چه كني چون باشي؟
+ نوشته شده در ساعت توسط مندیر
|
كاروان رفت و تو در خواب و بيابان در پيش
كي روي؟ ره ز كه پرسي؟ چه كني چون باشي؟
چاه این بادیه از نقش قدم بیشترست؛ بی چراغ دل آگاه به این راه مرو